نظرسنجی بخش های بستری

لطفاً موارد ذيل را به دقت مطالعه فرموده و ميزان رضايت خود را با انتخاب امتیاز مناسب از لیست کشویی( نمره 0 به معنای نظر بسیار منفی شما درباره ایشان، نمره 10 به معنای نظر بسیار مثبت شما، نمره 5 به معنای نظر متوسط و بقیه نمره‌ها نیز در مابین آن‌ها قرار دارد) مطرح فرماييد.

اگر نمی توانید درباره موردی اظهار نظر بفرمایید فیلد مربوطه را خالی بگذارید.

نظرسنجی بخش های بستري

*بخش
*شیفت
شماره تلفن
*تاریخ مراجعه (روز)
*تاریخ مراجعه (ماه)
*تاریخ مراجعه (سال)
شماره پرونده
*نام و نام خانوادگی
*پزشک معالج
سن
شغل
نحوه مراجعه
مدت زمان بستری(روز)
علت مراجعه
نوع پرداخت (نوع بیمه)
زائر
قبلا در این بیمارستان بستری شده ام
1 - معرفی پرستاران
2 - برخورد و رفتار پرستاران
3 - به موقع حاضر شدن پرستاران یا سایر پرسنل بر بالین بیمار
4 - به موقع، منظم و با دقت و حوصله انجام شدن مراقبت های پرستاری
5 -تخصص و تجربه کافی پرستاران
6- ارائه آموزش و توضیحات لازم به بیمار یا همراه وی در خصوص بیماری و داروها توسط پرستاران
7- ارائه راهنمایی لازم درخصوص معرفی بخش، امکانات اتاق، زنگ احضار و ... توسط پرستار یا کمک پرستار درابتدای بستری
8- اطلاع رسانی در خصوص نحوه دسترسی و برقراری ارتباط با پزشک معالج توسط پرستاران
9-معرفی پزشکان
10-برخورد و رفتار پزشکان
11-ویزیت بیمار توسط پزشكان در هر 24 ساعت حداقل 1 مرتبه با حوصله و دقت
12- تخصص و تجربه کافی پزشکان
13-توضیح دادن نتایج آزمایش ها، روند درمان و سوالات بیمار یا همراهی بطور واضح و قابل فهم توسط پزشکان
14-اخذ رضایت آگاهانه پزشکان قبل از انجام هرگونه اقدام تهاجمی، از بیمار یا ولی قانونی وی به زبان قابل فهم
15- برخورد پرسنل کمک پرستار/خدماتی/ آبدار و تکریم
16- شناخته شدن پرسنل از طریق کارت پرسنلی
17-احترام گذاشتن به حريم خصوصي بيماران
18-برخورد محترمانه بیمارستان با ارزش های شخصی و اعتقادات معنوی
19- احترام گذاشتن بیمارستان به حقوق بیمار در خصوص امتناع یا قطع درمان
20- آرام، ساكت و تمیز بودن فضاي اتاق‌ها و دارا بودن امکانات رفاهی کامل
21-باکیفیت، تمیز و بهداشتی بودن ملحفه‌ها و لباس ها
22- مناسب بودن هوای اتاق و تهویه
23-مناسب بودن كيفيت وگرمی غذا
24- واضح و کافی بودن علائم و تابلوهای راهنما
25- اطلاع رسانی اطلاعات مورد نیاز در سایت بیمارستان جهت ارائه و انجام خدمات درمانی
26- معرفی بیمارستان به دیگران جهت انجام خدمات درمانی
27- پیشنهادات، انتقادات و شکایات
لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر روبرو وارد کنید: